Viro News
Vs: Viro News
Märtin Testeissä loistava.Asmer Ei paras mahdollinen.
Marko:Jep Jep.Testit meni kuten odotinkin.Ajoin tasaisen varmaa ajoa ja se kannatti.
Marko A:Ajoni ei oikein sujunut,mutta olen silti ihan tyytyväinen testeihin.
Media:Märtin,Millä Mielellä egyptiin?
Marko:Hyvillä mielin tietysti.Kun testit onnistuivat on siitä hyvä lähteä ensimmäiseen osakilpailuun.Toivon että olen podiumilla.
Media:Asmer,Millä Mielellä Egyptiin?
Marko A:Hyvillä mielin mennään.Toivotaan että kisa menee vähän paremmin kuin testit,naurahtaa Asmer.
Marko:Jep Jep.Testit meni kuten odotinkin.Ajoin tasaisen varmaa ajoa ja se kannatti.
Marko A:Ajoni ei oikein sujunut,mutta olen silti ihan tyytyväinen testeihin.
Media:Märtin,Millä Mielellä egyptiin?
Marko:Hyvillä mielin tietysti.Kun testit onnistuivat on siitä hyvä lähteä ensimmäiseen osakilpailuun.Toivon että olen podiumilla.
Media:Asmer,Millä Mielellä Egyptiin?
Marko A:Hyvillä mielin mennään.Toivotaan että kisa menee vähän paremmin kuin testit,naurahtaa Asmer.
Jean Todt- Normal User
- Viestien lukumäärä : 16
Vs: Viro News
Märtin loistavasti Toinen ja Viides.Asmerilla paljon paranettavaa
Marko:Kisa meni aivan loistavasti mitään muuta en oikein voinut edes toivoa.
Marko A:Kisani oli yhtä tuskaa.Ajosta ei tullut oikein mitään ja autokaan ei toimunut joten Numero arvosanoin annan päivälle Numeron 5.
Marko Märtin oli iloisen näköinen kisan jälkeen varikolla.
Tässä puolestaan Marko Asmer joka oli todella pettynyt suoritukseensa kilpailun jälkeen.
Marko:Kisa meni aivan loistavasti mitään muuta en oikein voinut edes toivoa.
Marko A:Kisani oli yhtä tuskaa.Ajosta ei tullut oikein mitään ja autokaan ei toimunut joten Numero arvosanoin annan päivälle Numeron 5.
Marko Märtin oli iloisen näköinen kisan jälkeen varikolla.
Tässä puolestaan Marko Asmer joka oli todella pettynyt suoritukseensa kilpailun jälkeen.
Jean Todt- Normal User
- Viestien lukumäärä : 16
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa